Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2015 00:33 - Хипи стил-пролет/лято 2015
Автор: amarila Категория: Други   
Прочетен: 621 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.04.2015 11:06


Модните тенденции за лятото на тази година отново включват една моя голяма слабост- хипи стила. Размишлявала съм безброй пъти дали съм хипи по душа- вероятно в мен се крие нещо подобно, тъй като почти всяка година усещам порива, който ме подтиква да сложа дълга рокля и цветя в косата си, да се събера с приятели, да вземем кола под наем и да тръгнем където ни видят очите. Колата ще бъде зарязана някъде по пътя и никой няма да се притеснява, че има задължения. Връх ще вземе романтичната атмосфера и усещането за безвремие и радост от живота. Уви, все още не съм успяла да го осъществя.  Аз съм човек, който не обича утопиите. Истината е, че малко ме плашат. Но хипи облеклото, цветята, мънистата и това особено чувство на романтика наистина ме пленяват. Разбираемо е, че вече няколко години бохо теченитео е превзело модните подиуми и се радва на значителен интерес.

Флоралните мотиви са на мода тази пролет и се очертава да бъдат хит и през лятото. Цветята са навсякъде- по роклите, панталоните, шаловете, якетата, полите и обувките и, дори, бижутата. Роклите в макси стил са хитови- с волани, бродерии и мъниста, с ярки принтове, както подобава на хипарския стил. Нежните бели бродерии и фината дантела в същия цвят също отбелязват присъствието си. В никакъв случай не бива да се забравят и аксесоарите в духа на епохата. Цветята в косите са под формата на разнообразни диадеми, коронки, фиби и шноли. Разбира се, свободно пуснатата коса, с небрежен вид, продължава да е на почит.

И така, лятото със сигурност ще бъде докоснато от хипи влиянието. Дълги рокли от ефирни материи, украсени с етно мотиви, ярки принтове и дантела..Романтично и много, много цветно.. Ресните и кожата също няма да бъдат забравени, допълвайки фините материи с малко атрактивност. Денима и чарлстона пък са визитната картичка на 70-те години.

Духът на хипи епохата не подминава и аксесоарите.Някои от модните чанти са в ярки, неонови цветове, с кръпки и ръчно добавени украшения, в типичния стил. Масивните гривни или сетовете от няколко гривни са хит. Дългите колиета с висулки също ще бъдат на мода. Материалите при бижутата са дърво и метал. Косите се украсяват с изкуствени ( или естествени )цветя. За щастие, прекрасните коронки и диадеми с цветя отново са актуални. Флоралните мотиви, също така, са върху фиби, шноли и гребени за коса, придавайки пищен и бляскав вид на женските коси. Изработени от цветни камъчета, позлатени материали и кожа, те допълват удоволствието от топлите слънчеви дни. Нуждаете се само от свободно пуснати коси, или небрежно хванати с някое от тези красиви " бижута " за коса.

Кожени сандали, ефирна рокля, неонов блясък, цветя, камъни и пайети..Хипи стилът се вписва като една от модните тенденции на това лято..





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amarila
Категория: Други
Прочетен: 38021
Постинги: 34
Коментари: 8
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930