Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2017 03:17 - Помислете добре, преди да ги поставите на лицето си
Автор: amarila Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.02.2017 03:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В ерата, когато Интернет и здравословното хранене са на почит, интересът към био продуктите за лице и тяло, също нараства лавинообразно.Информацията ни залива отвсякъде и, понякога, докато експериментираме, можем неволно да навредим на лицето, или косата си.  Както на всички жени, и на мен ми се е налагало спешно да използвам маски за лице, да измислям невъзможни комбинации за почистване на кожата, и да ровя в Google с трескав поглед. Слава богу, не съм алергична към някакви козметични съставки или, поне не съм ги открила още. Това не означава обаче, че не съм се обривала от маска за лице. Ето защо винаги се интересувам, какво точно поставям на лицето си ( имам предвид кремове и маски, червилата ги купувам от раз ).
По рождение, кожата ми е матова, въпреки, че е доста изсветляла през последните години. Светлата кожа е мечта за мен, откакто се помня, но тя е и доста чувствителна към атмосферните влияния, козметиката и, дори някои природни продукти. Съветите по-долу биха били полезни за дами с чувствителна и деликатна кожа.
 Когато решите да забъркате домашна маска, бъдете внимателни при използването на тези продукти.

1. Канела

Не съм опитвала и не мога да дам съвет, но в Интернет се откриват доста маски за лице с канела, които действат срещу тъмни петна, комедони и се използват за изравняване на тена. От тях, обаче, има и не толкова добри отзиви. Има данни, че редица дами, които са ги опитали, се оплакват от сухота и зачервяване на кожата. Шансът явно е 50/50.

2. Солта и захарта

Да, и аз имах скраб за тяло със захар, който ухаеше невероятно и ми се искаше да  го изям. След втория път, когато го използвах, гърбът ми се покри със ситни и неприятни пъпчици..Да не говорим, ако се бях опитала да си направя скраб за лице. Кожата на лицето е нежна и деликатна, и твърдите частици, които се образуват от тези  съставки, са твърде агресивни за нея.

3. Сода

Не мога да говоря от първо лице, но содата изсушава кожата, което е сигурен знак, че ексфолиант за лице, в който е добавена сода, ще предизвика засилено отделяне на себум, само след няколко часа.

4. Лимон

Лимонът има толкова полезни свойства, че присъствието му в този списък е изненадващо. Истинска бомба от витамин C, сокът на този плод изсветлява кожата и заличава пигментни петна, и комедони. Само че, според редица научни  публикации, от лимонената киселина може също да получите изгаряне и силно изсушаване на кожата ( което е факт, тъй като много маски за мазна кожа съдържат лимон ). Така че, преценете добре!

5. Яйце

Ключовият момент при яйцата е комбинирането им с други съставки, както и, разбира се, условието да са пресни. И все пак, помислете добре, дали да не използвате белтъците, само за сладкиши!

Гореописаните съвети целят просто да предупредят дамите, че е възможна подобна кожна реакция. Разбира се, тя не е задължителна, така че, за най-сигурно, ако досега не сте опитвали тези съставки, сложете ги на съвсем малък участък от лицето. После ще видите, дали ще има някаква негативна реакция.

Източник:
www.thelist.com





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amarila
Категория: Други
Прочетен: 38024
Постинги: 34
Коментари: 8
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930