Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2017 03:52 - Бръчките - проблем без решение? Или как всички кремове за бръчки ми причиняват бръчки
Автор: amarila Категория: Рецепти   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2019 04:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди две години направих изненадващо откритие за кожата си, което не ме зарадва, а напротив- накара ме да се замисля за безизходицата, в която ще изпадна някой ден. Нямам навик да използвам крем за лице. Когато бях на около 15 г., майка ми ми купи някакъв, с насърчения и лекция, как всяка жена трябва да се грижи за кожата си от рано. Понеже мразех (и досега съм така) някой да ми избира нещата, след седмица спрях да го ползвам.. Преди пет-шест години си купих крем за околоочен контур, който изобщо не ми подейства- фините бръчици си стояха, когато си свиех очите Отказах се. . Преди две години си купих крем за лице. " Е, вече ти е крайно време! " - помислих си, докато го нанасях по лицето си. Той беше против поява на първи бръчки и линии, както и за несъвършенства по лицето. Е, повярвайте ми, след две седмици просто зяпнах от изненада, когато се погледнах отблизо. Първите бръчки се бяха появили и се издълбаваха упорито. Гледах крема, после гледах себе си, после пак него и недоумявах..Крем против бръчки ми причини бръчки! Марката беше много хубава и, за да съм сигурна, опитах друг крем за лице, за над 55 годишна възраст.. Резултатът беше същия..Тъй като мнозина ще си помислят, че ми се е привидяло, или пък го пиша с някаква умисъл, държа да кажа, че просто искам да споделя личния си опит. ..Защото след като спрях да използвам крем, след 5-6 месеца, аз вече нямах бръчки!! Да, и моята изненада беше огромна..Те буквално изчезнаха. Моето разкритие беше колкото приятно, толкова и плашещо..Та това означаваше, че на практика, козметиката не ми помага против появата на бръчки, а напротив- засилва образуването им..Какво щях да правя в бъдеще?Особено ако рязко ми се образуват линии- как щях да го предотвратя? Почувствах се малко като с примка на шията.. не виждах изход от тази ситуация. За много хора може би е смешно, но повечето жени ще ме разберат. .Ностига толкова за мен.. Интересното в лучая, и това, което всъщност искам да споделя с вас е, как изчезнаха те. Това, което забелязах, са съвсем прости неща, но в същото време, са и доста сложни. Да не забравя да подчертая- от години не пия алкохол и не пуша( ,е, от време на време пуша като комин, и после спирам ), защото съм чувала, че това има значение. За сметка на това се тъпчех с тонове сладкиши и вредна храна..Да, преди две години, но нали  пиша за тогава.

1. Good vibes

Първото и най-важно условие е да се чувствам добре.Без него, другите неща, които ще изброя по-долу, отпадат.

2. Добър метаболизъм

Това всъщност е част от първа точка, защото, наред ли е точка две, се чувствам прекрасно и пълна със сила. Мога да не спя с денонощия и настроението ми е непоклатимо добро.

3. Адреналин

Адреналинът ми се вдига много бързо и рязко- това за мен е огромен проблем. Дали съм се интересувала защо се получава? Характер и периферна нервна система, някои хора просто са невротични, отговаряха ми едно и също. Но точно преди две години открих, че в проблема има нещо хубаво. Когато спортуваме, определено откриваме разлика в кожата си. Явно, приливът на адреналин действа много благотворно  на кожата на лицето ни. Но трябва да е с мярка.

4. Хранене

Винаги съм се отнасяла скептично към здравословното хранене. А не е трябвало..Преди две години открих, че има храни, които буквално са като магия и ни карат да се чувстваме много добре, а преди една започнах да обръщам повече внимание на това, което ям. След като изпитах това върху себе си, започнах да вярвам.Замислих се и установих, че логиката е много проста и желязна- ние приемаме продукти, които ни дават различни вещества и ни изграждат, т.е.- наистина, човек е това, което яде.
Кафето- кафето засилва метаболизма, вдига адреналина и извежда излишните течности от организма- това съм запомнила от статиите, които четох за него. " Извежда излишните течности" може би е ключовата фраза, защото винаги след като пия кафе, се чувствам пречистена. Именно затова и започнах да чета за ефекта от кафето. Убедена съм, че е много полезно. Винаги го пия на гладно, понякога съм само на кафе и може би правя грешка, но се нагаждам според състоянието ми на момента. Внимание:Кафето обаче извежда и неизлишният калций, заедно с течностите. Затова трябва да са консумира с мярка.

Скоро ще напиша малко за храните, които правят чудеса с настроението - е, четири-пет парчета торта и два шоколада също го правят, но другото е по-различно и се усеща по-добре.

До скоро :)




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amarila
Категория: Други
Прочетен: 37517
Постинги: 34
Коментари: 8
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031